Sunday, May 8, 2011

Verjaardagspartijtje Boris 5

De zelf gemaakte jongleerballen (rijst en ballonnen)



Boris met zijn beste vrienden Oratile en Eseossa


Boris en Oratile

Bose en ik

Spidermantaart nummer 2


Kaarsen blazen




Jongleerballen maken

Hot cross bun happen

Luus

Carmi

Het lukt niet

Zo wel!


Ben10 pinata


Voor Boris' verjaarspartij wilde hij graag weer een Spidermantaart, dus kon ik weer aan de slag. Oefening baart kunst voor een niet bakker zoals ik, het gaat steeds makkelijker. We gingen jongleerballen maken en ik had er al een aantal als party pack cadeautje voorbereid. Van drie ballonnen waar je het tuutje vanaf knipt en wat rijst kun je een heel aardig setje jongleerballen maken, maar het bleek zo makkelijk nog niet om de ballen te vullen. Dat moest met een trechter en een chopstick, maar het duurde even voordat de ballen vol zaten. Omdat het zo'n gepruts was had ik er voor iedereen vast twee gemaakt, zodat we er dan nog maar een per persoon bij hoefden te maken op het feestje. 
Verder gingen we oud Hollands koekhappen met hot cross buns, ook al moeilijker dan verwacht (koek is natuurlijk lekker van vorm om in te happen, terwijl hot cross buns eigenlijk te dik en rond zijn). Boris werd kwaad toen de buns allemaal te hoog voor hem bleken te hangen...
En natuurlijk hadden we een pinata, eentje van Ben10 natuurlijk, hij was bijna net zo groot als de jarige zelf.

No comments: